lørdag 9. mars 2013

Hummer og kanari

4

 

5

 

IMG_5603

 

6

 

1

 

2

 

Litt bilder fra en slaraffen formiddag i dag. Vi hadde ungdomsmøte i går kveld, og da får ungene være oppe så lenge de vil. Det å sovne i sofaen mens de unge skravler eller synger rundt dem er noe av det beste de vet! :) Noen ble over i natt og frokosten tok vi ganske tidlig, derav den trøtte, daffe gjengen ;)

Snart kommer farmor og farfar for å passe på! Mannen og jeg skal på Porsgrunn Porselen og ha stand med bla Wow koppen og andre produkter Pavels design har designet. :)

Ellers ser vi frem til et par rolige dager. God helg til dere!

-Merethe

11 kommentarer:

  1. Så koselig med etterlengtet innlegg! ;)
    Det er riktig så koselig med late morgener, ha en fin helg! :)

    SvarSlett
  2. Er jo kjempegodt med slike litt late dager innimellom.
    Og etter en sen kveld er det ekstra godt.
    Den kopper ser kjempeflott ut. Må se litt mer
    på den. Mulig det kunne være noe der jeg jobber.
    Jobber med psykisk utviklingshemma
    Nå må jeg se å få lagret den nye sida di på blogglista mi.
    Ønsker deg ei velsignet god våruke :)

    SvarSlett
  3. Åh, jeg ELSKA de detaljene på rommet til Oliver (det røde miksa med det svarte/grå)! OG den blåfargen i stua var knallfin :) Liker sånne friske farger!
    Du er flink til å stæsje, tante Merethe :)

    SvarSlett
  4. Deilig med slike søndager i blandt! Dere har det så koselig :)

    SvarSlett
  5. Kooos! :) Jeg liker også de blå detaljene i stua - helt knall!

    SvarSlett
  6. Var inne å såg på de koppene.
    Men er ikke så flink til å lese engelsk så
    jeg fant ikke ut hvordan jeg skulle bestille
    disse. Disse er jo bare så flotte at egentlig var
    det enda flere som burde få vite om de.
    Skal legge en link på sida mi til den siden.
    Men jeg må nok ha hjelp for å bestille.
    Kan jo bestille den av deg kanskje.
    Kan du sende meg en mail?
    Finner ikke mailen din på sida di
    Min adr er astomanders_55@hotmail.com

    SvarSlett
  7. Falt for den tøffe bilen og flyet på rommet til sønnen din! Hvor har du kjøpt dem? Vet du hvem som er produsent?

    SvarSlett
    Svar
    1. http://www.playforever.co.uk/

      Her er linken til hjemmesiden til Play forever! Tror ikke det er noen norske butikker som fører lekene, men det kan bestilles via nettet. De er råtøffe- og veldig holdbare :)

      Merethe

      Slett
  8. God påske fineste merethe!

    Klem

    SvarSlett
  9. Hei Merethe :) Måtte berre innom for å gi litt tilbake for det du gav til meg gjennom dine oppmuntrande ord i dag *smil* Dei er verkeleg dyrebare skatter fra himmelen disse små som me blir betrudd. Føler oss så veldig rike som skal få oppleve å få enda eit lite barn. Eg gleder meg med dåke som venter dåkas 6.skatt. Det er berre så fantastisk! Klart det krever sitt, men heldigvis så vokser me med oppgavene og som du seier så vil Gud gi den styrken me treng. Gud bygger sin karakter i oss heile tida, også gjennom å få meir ansvar og fleire å ta seg av. Gud er med deg og Merethe og vil gi deg alt du trenger til. "Sett di lit til Herren av hele ditt hjerte og stol ikke på din egen forstand". Det verset fra ordspråkene 3 blei som godt for meg i dag. Han har kontroll og Han har berre gode tanker for oss. Blir så glad av å tenke på deg og den nydelege familien din. Håper me ein dag kan treffast. No når Maria og Ruben, som me har blitt venner med, flytter bortover mot dåke så kan det kanskje bli ein mulighet ein gong? Kven veit :) Er det forresten i nærheten av dåke dei skal busette seg? Har berre tenkt at det kanskje var det :)

    Ønsker deg ein velsigna dag og ei velsigna tid framover. Så godt at du har fått sjukemelding. Den viktigaste jobben du gjer no er å bære fram eit nytt menneskeliv. Stor klem til deg ♥

    SvarSlett
  10. Just wanted to say hi :) I haven't been blogging lately, life is busy. It is nice to see your beautiful home and family. I pray that all is well.
    Blessings,
    Marcia

    SvarSlett