søndag 9. juni 2013

Livstegn

IMG_5878

 

Hei på dere!

Her kommer et lite livstegn og et bilde av smårollingene på Lillegården :) Kameraet vårt er for tiden ikke helt brukbart, bildene blir uskarpe, så det er blandt annet derfor det er litt stille på bloggen om dagen.

Nå er det en knapp mnd til terminen, og jeg har så smått begynt å ordne litt til veslegutt. Formen er fortsatt veldig fin, og jeg har lite plager. Må bare passe litt på ryggen, ellers går alt så fint :) Mannen min har sliti mye med urinsyregikt de siste mnd, og har knapt kunnet gå til tider. Jeg er så takknemmelig for at jeg får være så frisk i svangerskapet, slik at alt går som det pleier her i huset, sånn nesten iallefall..  Det er ingen selvfølge i det hele tatt, og det takker jeg Gud for, at Han har velsignet meg med så god helse, og ikke  minst, snille og gode barn :)

Jeg har fått vite at det er noen som savner innleggene på bloggen min, det er bare å beklage at det er litt stille her. Mulig det tar seg litt opp igjen om vi får orden på kameraet, og veslegutten vår har kommet. Akkurat nå skal jeg bare nyte deilige sommerdager med gjengen min, og ruge bittelitt til..

So long!

5 kommentarer:

  1. Ja jeg har tenkt på dere. Godt å høre at det
    står slik noen lunde til. Kjedelig at mannen
    ikke er i form da. Har hørt at slikt er
    veldig plagsomt. Håper han snart er i form igjen. Ønsker han god bedring.
    Godt at du er frisk. Litt ryggvondt er vel ganske normalt så seint i svangerskapet.
    Ønsker deg lykke til med dagene som ligger
    fremfor dere og Guds rike velsignelse :)

    SvarSlett
  2. Så godt å høre at du har god helse og lite plager! Har savnet innlegg fra deg, men har full forståelse for at det er nok av andre ting å ta seg til! ;)
    Gleder meg til å se lillebror etterhvert. Og så ønsker jeg deg en fin tid fram til fødselen!!
    Nydelig bilde av dine små! :D
    Sommerklem fra meg - og god bedring til mannen, hørtes ikke noe godt ut!

    SvarSlett
  3. Ja du har vore savna, det skal du vite Merethe, men godt å høyre at det står bra til. Ikkje så kjekt med mannen din som har vore sjuk då, håper han kjem seg fort. Så bra at helsa si er god, det er jo veldig avgjerande i ein slik situasjon. Nydeleg barneflokk du har, og med ein liten veslebror blir buketten om mulig enda vakrere. Barn er ei stor gåve. Me er så heldige ♥

    Guds velsignelse over dei komande vekene og fødselen som snart står for dør. Du og familien din er i trygge hender, det er godt å vite. Kommer til å tenke masse på deg no framover.

    Stor klem fra Kristina

    SvarSlett
  4. For et nydelig bilde av vakre barn! Jeg har savnet deg, så kjekt med et livstegn :)

    Håper mannen din fort blir frisk!

    SvarSlett
  5. Hei kjære deg :) Er berre innom for å seie at eg tenker på deg om dagane. Det er vel rundt termin for deg no, eller? Kanskje er det lange ventedager for deg no eller kanskje veslebror allerede er født? Gleder meg til å sjå bilde av vidunderet og få høyre korleis det står til med deg og dine. Masse gode ønsker og Guds velsignelse over deg og din skjønne familie. Herren gir styrke til dagen som ligg framfor. Stor klem fra Kristina.

    SvarSlett